€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 februari 2010

Wow

Av Emma Johanna Andersson - 13 februari 2010 07:45

Vilken invigning! Man kan nästan ta på stämningen även fast man sitter flera tusentals mil bort från Vancouver.

Foppa bar flaggan felfritt måste jag säga & sådär lycklig som han såg ut inatt har jag inte sett Foppa på väldigt länge, hoppas bara att han håller ihop nu då & att han inte drar på sig en ny skada. Mitt hetaste & endaste tips under detta OS blir att Kanadickerna kommer sätta in en kille som ska tackla Foppa eftersom när han är hel är han en av Sveriges viktigaste kuggar. Jag hoppas naturligtvis inte att detta ska hända men det är nog inte alltför höga odds på att det inte gör det.

       Sverige!

Foppa med fanan

Isbjörn

Gretzky

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards