€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Emma Johanna Andersson - 6 februari 2010 18:08

Siter & håller på att fixa en liten nedräknare tills invigningen av Vancouver OS är, känner mig lite sent ute eftersom det alldeles strax är dags men men vad gör det..

Tänkte även sedan ha en räknare tills spelen är slut & även varje dag försöka uppdatera er på vilka grenar som står på dagens schema, eller kvällens/nattens schema för oss som stannar kvar i Sverige & kollar OS från VIP platserna.. :P

Tänker däremot inte försöka tipp hur det går inför varje gren för när jag tippar går det inte alls bra & jag gillar när Sverige vinner.


Nu ska jag leta vidare så vi får till det någon gång :)


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards