€mma - Isprinsessan

Inlägg publicerade under kategorin OS i Vancouver 2010

Av Emma Johanna Andersson - 27 december 2009 18:50

Bengt-Åke släppte OS truppen idag & tänkte att jag skulle jämnföra..


B-Å                    Emma

Henrik Lundqvist      Henrik Lundqvist

  Jonas Gustavsson    Jonas Gustavsson

  Stefan Liv              Jakob Markström


2/3 lika.

Stefan Liv kommer inte vara med om 4 år men det kommer Markström så idiotiskt att ta med Liv istället för Jakob.


Douglas Murray    Douglas Murray

Niklas Lidström    Niklas Lidström

   Henrik Tallinder    Nicklas Grossman

Niklas Kronwall     Niklas Kronwall

Magnus Johansson  Alexander Edler

Tobias Enström      Tobias Enström

Jonny Oduya      Jonny Oduya

                                    Mattias Öhlund       ----------


4-6/8 har vi lika.

Här hade ju jag Anton Strålman & Jonathan Ericsson med också, antngen Ericsson eller Enström och antingen Strålman eller Oduya & det är tjänstefel att ta med Magnus Johansson i truppen, hoppas ha blir skadad och inte kan spela en match!!!

Jag har 7 backar uttagna medans B-Å har 8.


Henrik Zetterberg     Henrik Zetterberg

Niklas Bäckström      Niklas Bäckström

Samuel Påhlsson      Samuel Påhlsson

Loui Eriksson      Loui Eriksson

Patrik Hörnqvist     Patrik Berglund

Thomas Holsmtröm    Tomas Holmström

Daniel Sedin      Daniel Sedin

Henrik Sedin      Henrik Sedin

Daniel Alfredsson      Daniel Alfredsson

Fredrik Modin              Mikael Samuelsson

                                        Foppa               Foppa

                                    -----------------       Johan Franzén

Mattias Weinhandl       Mattias Weinhandl


Ja jag vet inte 10/12-13 hade vi lika & Modin istället för Samuelsson är en gåta men Modin var bra senast så why not egetligen.. Patrik Hörnqvist istället för PB är illa men vi får hoppas att B-Å vet vad han sysslar med. 

Jag har 13 forwards uttagna & B-Å 12.


Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 19 december 2009 21:07

Målvakter

Henrik Lundqvist

Jonas Gustavsson

Jakob Markström


Backar

Douglas Murray

Niklas Lidström

Niklas Grossman

Niklas Kronwall

Alexander Edler

Jonathan Eriksson/ Tobias Enström

Anton Strålman/ Jonny Oduya


Forwards

Henrik Zetterberg

Niklas Bäckström

Samuel Påhlsson

Loui Eriksson

Patrik Berglund

Tomas Holmström

Daniel Sedin

Henrik Sedin

Daniel Alfredsson

Mikael Samuelsson

Kristian Huselius / Foppa

Johan Franzén

Mattias Weinhandl


Sådär efter dags match mot tjeckerna i Channe One cup så måste jag plocka bort Brunnström från min trupp & sätta in Weinis, den killen besitter ett spelsinne som sällan skådats, helt otroligt bra!

---------------

Nu ska jag kolla klart på dansbandskampen, är helt ointresserad just nu för Date har åkt ut, balle! Nej jag är inte ett dansbandsfreak men ibland så hittar man ett guldkorn, likt arvingarna ;)


Puss

Av Emma Johanna Andersson - 17 december 2009 18:16

Tänkte att jag skulle visa er hur laget till Vancouver skulle ha sett ut om jag var förbundskapten.


Målvakter

Henrik Lundqvist

Jonas Gustavsson

Jakob Markström


Lunkan är ju given 1, Monstret given ersättare & jag tycker Markström kan får följa med för att se & lära, jag menar om 4 år kanske Markström är den givna ersättaren?


Backar

Douglas Murray

Niklas Lidström

Niklas Grossman

Niklas Kronwall

Alexander Edler

Jonathan Eriksson/ Tobias Enström

Anton Strålman/ Jonny Oduya


Följer inte Murray med så kommer jag bojkotta hockeyn, tror jag, eller ja vi får se, jag gillar ju hockey & OS så mycket. Men jag blir äckligt besviken iaf.


Forwards

Henrik Zetterberg

Niklas Bäckström

Samuel Påhlsson

Loui Eriksson

Patrik Berglund

Tomas Holmström

Daniel Sedin

Henrik Sedin

Daniel Alfredsson

Mikael Samuelsson

Kristian Huselius

Johan Franzén

Fabian Brunnström / Foppa


Självklart ska Foppa spela OS om han är så bra som bara Foppa (& Zetterberg) kan vara men jag tycker inte att han ska uppehålla en plats i truppen om han inte känner sig helt 100% i HELA kroppen.

-------------------

Vi får se hur nära min trupp bli Bengt-Åkes, kan ju hända att jag ändrar mig lite men då återkommer jag ;) Tycker att vi ska satsa mycket på dom yngre spelarna iår, är ändock dom som ska leda oss till OS-Guld 2014. :)

Iaf  så är det jobbigt att leka förbundskapten, förstår ni hur många bra spelare vi har som inte får vara med, vi skulle kunna ha 2 lag som får möta varandra i final! Coolt :)


Puss igen

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards