€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Emma Johanna Andersson - 5 juli 2009 10:55

Goddag kära vänner!

Sådär nu har jag gått på semester i 2 veckor men har kanske fått ett annat jobb till veckan & till helgen är jag tillbaka på hotellet en snabbis.

Denna helgen har det varit gatufesten  Sundsvall men i brist på bra artister så skippade jag den, stannade hemma & myste istället.


I fredags så bestämde vi oss för en liten spontan grej.

Satt nere på Strandgränd med kusiner & vi kom överrens om att gå på hörnan tillsammans. Så vi samlades hos Janne, satt & pratade fram till klockan 1 & gick sedan ner på Hörnan där jag mötte Marre vilket var super skoj. Vi hade det väldigt trevligt.


Igår kväll så blev det ost, kex & fanta hemma hos Jenny & Erik, vi skrattade så vi höll på att kissa på oss & vi funderade över hur bra Tomas Di Leva är i sängen? Jag lyssnade på Erik Hassle & njöt, vi kryssade med i sommarkrysset, sedan bar det av hem.


Nu är det söndag & jag ska träffa William. Sedan ska jag träffa AK & vi ska planera en rolig sak vi har på gång. Ett projekt som kommer bli så skoj!

Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards