€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 november 2007

Av Emma Johanna Andersson - 5 november 2007 13:57

Magda skickade ett underbart elakt skämt till mig igår.

Det är Radio City som ringer upp folk och lurar dem på beställning från en kompis, mamma, moster ja vem som helst!

Den här stackars killen dem ringer upp lurar dem att det är en tjej som han träffade på Alanya. tydligen har hon nu blivit med barn och han får även prata med tjejens pappa som erbjuder han en plats i familjeföretaget.

Han blir alldeles förstörd och det enda han får ur sig är a nä a happ men jaha.

Hon: Det kommer bli underbart med ett barn.

Han: A nä jag tror, nä MEN HUR FAN GICK DET TILL DÅ?

Haha ja det kan man fråga sig ;)

Jag skulle iaf bli jätte arg, inte alls tycka att det var kul, killen ser ju liksom hela sitt liv passera och får antagligen en lättare hjärtinfarkt.

Lyssna på det för ni kommer skratta ihjäl er!

Av Emma Johanna Andersson - 5 november 2007 11:17

Hej hej!

Sitter nu här och har så maximalt tråkigt som det bara går att ha. Det händer verkligen inte ett skit här hemma på vardagarna. Nästa vecka är det Härnösand som gäller och en eftermiddagstenta så jag måste ringa och boka vandrarhem för det känns inte lockande att måsta åka buss hem klockan 21.00 gör man det betyder det att jag är hemma sent som attan.


Såg nyss när Oprah var och hälsade på sina inspelnings studio grannar det var ingen dålig lägenhet dem hade, helt fantastisk planlösning och en massa etager. Den lägenheten ska jag ha då jag flyttar over there, får jag inte den lägeneten så flyttar jag inte. Så det lutar väl ganska skarpt åt att jag inte flyttar för jag vill bo i New York inte i Chicago (för det är väl där det spelas in?!) jaja skitsamma, undra om det paret vill bli mitt andra par gudföräldrar?


Fick ett mess:

Hej gumsan.. Hoppas jag inte väcker dig men du kan ju höra av dig sen.. Kram

Så nu ska jag ta och ringa min syster och sedan göra mig iordning för att kila iväg och jobba!

Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards